top of page

Oferty Pracy 

Specjalista ds Obsługi Klienta (m/f)

Zakres obowzków:

  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klienta z wykorzystaniem kanałów komunikacji: telefon, e-mail, chat

  • Udzielanie informacji związanych z obsługą rezerwacji oraz wynajmem apartamentów

  • Obsługa rezerwacji korporacyjnych

  • Wspieranie działań sprzedażowych i marketingowych

  • Obsługa systemów oraz portali rezerwacyjnych (Booking, Airbnb itp.)

  • Wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy

  • Stała osoba kontaktowa dla gości obiektów Rentujemy

  • Monitorowanie oraz odpisywanie na opnie gości

  • Wystawianie faktur za pobyty gości


Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • Znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego na poziomie komunikatywnym

  • Komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej
     

Oferujemy:

  • Stałe miejsce pracy

  • Wysokie wynagrodzenie z systemem bonusów

  • Scieżkę rozwoju do pozycji Head of Guest Relations w szybko rozwijającej się i innowacyjnej firmie real estate/fintech Atrakcyjne wynagrodzenie

Jesteś zainteresowana/y ofertą pracy?
Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za zgłoszenie. Skontaktujemy sie z Tobą wkrótce.

bottom of page