Oferty Pracy
Specjalista ds Obsługi Klienta (m/f)
Zakres obowiązków:
-
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klienta z wykorzystaniem kanałów komunikacji: telefon, e-mail, chat
-
Udzielanie informacji związanych z obsługą rezerwacji oraz wynajmem apartamentów
-
Obsługa rezerwacji korporacyjnych
-
Wspieranie działań sprzedażowych i marketingowych
-
Obsługa systemów oraz portali rezerwacyjnych (Booking, Airbnb itp.)
-
Wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy
-
Stała osoba kontaktowa dla gości obiektów Rentujemy
-
Monitorowanie oraz odpisywanie na opnie gości
-
Wystawianie faktur za pobyty gości
Wymagania:
-
Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-
Znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego na poziomie komunikatywnym
-
Komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej
Oferujemy:
-
Stałe miejsce pracy
-
Wysokie wynagrodzenie z systemem bonusów
-
Scieżkę rozwoju do pozycji Head of Guest Relations w szybko rozwijającej się i innowacyjnej firmie real estate/fintech Atrakcyjne wynagrodzenie